Sjuk omgång i Premier League!

Ja, sjuk är bara förnamnet på helgens omgång i PL.
43 gjorda mål är nytt rekord sett över en omgång.

Jag börjar med att gå tillbaka och få en flashback av den märkligaste Arsenal matchen jag upplevt hittils.
Att åka till st. james's park och polocka en poäng hade inte varit någon större katastrof i sig.
Men att leda med 3-0 efter 11 minuter, 4-0 i halvtid för att sedan tappa ALLT.
Diaby blir utvisad, Joey Barton sätter två straffar (varav båda är mycket tveksam), dessutom gör Newcastle ytterligare ett spelmål däremellan och fullbordar vändningen när dom i den 87'e minuten gör 4-4.
Jag kände mig som en ballong som får en nål i sig.
Från lyckan över att ha tre säkra poäng, för jag tror aldrig jag varit så säker på tre poäng, som jag vart då.
Trotts att de gått två dagar sen debaklett i Newcastle är jag fortfarande förvånad över den här vändningen, trotts att domaren hjälpte till så är det ett obegripligt.

Trotts detta får Arsenal tillsammans med Man city se sig som omgångens vinnare då både Man Utd och Chelsea förlorade sina matcher.

Förövrigt blev Torres hyllad, utbuad, målös och utbytt samt en förlorare i sitt nya lag Chelsea mot sitt gamla lag Liverpool på Stamford Bridge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0